BlogulluiAndrei



Petrecem

Azi am fost la petrecerea lui Andrei, un coleg de gradinita al lui Andrei.
Missleading, I know!
Anyway, cum a fost prima petrecere a lui Andrei (al nostru), am tinut sa notez in blogosfera aceasta zi. Petrecerea a fost intr-un loc simbolic, McDonalds, si Andrei a fost foarte incantat. Desi nu sunt fan McDonalds, trebuie sa recunosc ca si eu am fost incantata de felul cum au organizat cei de acolo petrecerea. E drept, nu stiu cat s-a datorat experientei lor si cat mamicii lui Andrei, dar ne-a placut ce a iesit.
Liviu se simte un parinte relaxat pentru faptul ca am fost printre putinii care am stat la masa in restaurant, intr-o incapere separata total de locul distractiei. Eu zic ca se poate si mai relaxat de atat, dar ce-i drept, facem progrese🙂
Saptamana usoara!
PS Suspiciunea legata de conjunctivita a trecut, sper sa nu mai apara.

Tudor, iti uram multa muuuuuuulta sanatate!

Si, evident, camila, la multi ani!


