BlogulluiAndrei



Praji

Inca o saptamana in care Andrei sta acasa.

Ieri am avut o surpriza: am avut un vizitator neasteptat, in persoana Sarei, care a tinut mortis sa ii aduca lui Andrei din biscuitii facuti de ea.
Asa ca azi am zis sa mergem si noi sa ii ducem Sarei din salamul de biscuiti facut de Andrei si buni mama. Doar ca Andrei s-a importivit foarte tare sa imparta cu cineva, chiar si Sara, prajitura.
Asta desi nu prea se da in vant dupa ea.
Ca sa vezi, cata asemanare mama-fiu!
Acum, evident, da-i si explica-i Roxana cum e cu prietenii si cu sharingul si cum pe termen lung conteaza gesturile astea si cu ce dai si ce primesti.
Doh!

Andrei ma tot intreaba toata ziua buna ziua cum se zice in engleza la ….nu stiu cate chestii.
Nu stiu cum l-a apucat chestia asta, dar presupun ca e de bine.
A, si a inceput sa cante si sa zica poezii, asta dupa doar 2 saptamani la gradi, mi se pare ca a zburat pe Luna, cam asa o evolutie fata de ce stiam eu ca invata el la gradi.
Numai sa se faca bine o data si sa se reapuce de studii, ca deh…altfel ramane corijent.


