BlogulluiAndrei



Imi caut job

Tocmai am vorbit cu dna Mariana.
I-am explicat care e situatia, ca nu am job si ca sansele sa imi gasesc pana in noiembrie sunt destul de mici.
Si ca evident, nu ne-o mai putem permite. Decat luna asta. Si eventual luna viitoare, cu jumatate de norma.
Ma simt foarte foarte prost.
Cum ar fi sa imi gasesc job si sa o pierdem intre timp pe dna Mariana?

E oficial: IMI CAUT JOB!
Market research, marketing, business analysis, data inteligence, anything….
Mai multe relatii la telefon 0722.761.535

Accept si propuneri de colaborari. Si sugestii de afaceri. Sau de part-time. Si…cam atat.


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * isis says:

    Dar invitatia la un ceai buuuuun o accepti?😉

    Publicate 4 years ago
  2. Draga Isis,
    Cu cea mai mare placere, sigur ca da, mi-ar face mare placere sa ne cunoastem🙂
    Zilele astea care au mai ramas din saptamana sunt inca disponibila.
    Da-mi te rog un semn cand poti la numarul de mai sus.
    Toate bune!
    Roxana

    Publicate 4 years ago
    • * isis says:

      Joi e ziua in care ne auzim, Roxana. Adica… aproape azi!😉

      Publicate 4 years ago
    • * isis says:

      N-am crezut ca joia sunt atatea de facut la Targul de carte Gaudeamus…😉

      Publicate 4 years ago
  3. Stai linistita, eu nu plec nicaieri🙂
    Sunt aici cand ai timp si chef de palavre

    Publicate 4 years ago


Comments are not allowed at this time.

