BlogulluiAndrei



Canapeaua rosie

De dimineata Andrei s-a trezit cu noaptea in cap. Ca doar era duminica….
Si cum are 3 ani plus, am zis ca e ok sa il lasam singur prin casa, in timp ce noi am mai motait/ dormit putin. La un moment dat s-a dus la baie. Si a tot stat la baie. L-a controlat Liviu la un moment dat, a zis ca el a auzit de nu stiu cati copii care au facut prostii la baie.
Anyway, toate bune si frumoase pana la un mom dat cand m-am dus si eu sa vad ce si cum, parca era prea liniste…..copilul era foarte cuminte, se juca pe canapea, de fapt citea o carte…..doar ca uitase sa isi puna chilotii si pantalonii pe el, si facuse caca…..asa ca pe canapeaua noastra rosie sunt si niste urme de caca acum….sper eu pana maine, cand vine dna Mariana
asta ca sa avem si noi ceva de povestit despre caca
si presupun ca asta e episodul unu


