BlogulluiAndrei



Locuri de joaca – inventia secolului

Gugulontu e din ce in ce mai vorbaret. Liviu a inventat o joaca, sa ne povestim fiecare ziua.
A aflat ca vine ziua lui, si de abia asteapta tortul si cadourile.
Iar azi am aflat ca a fost admis la gradinita Albinuta. Sper sa fie totul ok si din toamna sa mergem acolo.
Am fost azi in parc, a avut Liviu aceasta idee stralucita, si acolo am dat peste un trenulet (printre altele). Asa ca ne-am dat cu trenuletul.
Pe biroul meu au ajuns cateva materiale facute de Andrei la gradi. Am un curcubeu care arata foarte foarte dragut, poate o sa ii fac o poza.
Maine si poimaine vor fi zile pline, dar speram sa ne descurcam.
A, si am uitat sa spun, am fost la cumparaturi marti cu Andrei si l-am lasat la locul de joaca. A fost absolut incredibil, alta viata, de necrezut!
Exista viata dupa, clar!
Si aici cate tipuri despre cum sa cresti un copil fericit. Si aici.


