BlogulluiAndrei


« | Prima pagină | »

Gradi si muci….nu merg bine impreuna

Nu exista continuare la ce am scris ieri. Adica, nu stiu daca a mai facut sau nu azi caca la olita. Pentru ca azi Andrei a mancat ciocolata. Dap. Dna Mariana a facut o prajitura si fara sa isi dea seama a pus cativa fulgi de ciocolata deasupra, ca sa o orneze.

Asa ca ne-am scrispat amandoi, dar mai ales Liviu care a ajuns primul la locul faptei si am uitat de alte lucruri.

Oricum, a fost un challenge sa il conving pe Andrei ca nu are voie sa manance prajitura cu ciocolata. Si sa il fac sa manance prajitura cu partea de sus taiata. Uf! Ciocolata asta!

Maine nu il ducem la gradi, pentru ca e un mucos si jumatate si pentru ca era foarte aproape de stare febrila in seara asta.

To be on the safe side….Ca tot ne-au anuntat cei de la gradi ca o sa inchida intre 7 si 17 aprilie. Adica tocmai ne-am obisnuit si luam si pauza. Platita, evident.

Aici sunt cateva filmulete prin care apare si Andrei, el fiind la grupa 2-3 ani. Face niste smecherii in film de m-am gandit pentru cateva minute daca l-au regizat sau nu (smecherii insemnand ca spala vase.


