BlogulluiAndrei



Brad

Am montat in sfarsit bradul. Adica Liviu. Bineinteles, am ajutat cu totii, si Andrei si eu. Andrei tot cara si punea jucarii de colo colo, dupa care a si ajutat la impinsul fotoliilor. Eu mi-am dat cu parerea despre cele mai bune locuri unde sa punem canapeaua si fotoliile, si, bineinteles, am si testat cum e sa stai in fotolii in noile pozitii.

Maine speram noi sa avem timp si sa impodobim bradul, in seara asta era prea tarziu.

Andrei are un nou prieten cu care doarme. Nu, nu in patul lui (ii ajung se pare cei doi Ham – in fiecare mana si Ursuflete), ci langa. E vorba de o carte cu Thomas pe care i-a cumparat-o bunica Marinela. E innebunit dupa ea. Nu vrea sa doarma fara.

Asadar, acum, in camera lui, langa patul cel mare, dupa pernele de balansoar (puse ca sa atenueze o eventuala cadere din pat) se afla si Nino, Tutu Thomas si cartea Thomas. Toti trei, evident, in pozitie de nani.

A, si sa nu uit, camera lui Andrei a mai suferit o modificare, si anume a primit si o canapea rosie. Da, a trebuit sa facem loc pentru brad, asa ca ceva trebuia sa fie mutat. Si unde in alta parte, daca nu in camera de depozitare a lui Andrei?!

A venit si dna Mariana azi, Andrei s-a bucurat mult si i-a spus ca i-a fost tare dor de ea. Ce-i drept, casa arata altfel dupa o zi cu dna Mariana. Nu intru in detalii.


