BlogulluiAndrei



Gata mami!

Azi am fost la gradinita Butterfly. Si de data asta Andrei nu a mai plans. Ba chiar a fost foarte ok, pentru ca a dat peste niste masini foarte tari, asa ca m-a luat de manuta si am mers amandoi sa ia din masini.

Ce-i drept, la intrare imi cam explica el ca doar eu o sa intru, ca el nu vrea. Dar dupa aia a colaborat.

I-a placut ca erau jucarii acolo. Si cam atat. Cred totusi ca au avut un rol si copiii, dar nu imi dau seama cat de mare. A, si sa nu uit, curtea plina de jucarii, si ea a fost un hit. Atat de mare ca la plecare, cand l-am intrebat daca vrea sa il mai aduc acolo, a zis ‚da’.

Daaaaaaaaaaaaaaaaaa!

So…..sa vedem cum ne miscam in continuare.

In schimb, la masa de azi de dupa amiaza, nu m-a lasat nici un pic. Adica, i-a intrat lui in minte ca nu trebuie sa mananc, si timp de 10 minute nu a facut decat sa tipe ‚gata mami’ ‚gata papa mami’. Si eu care ma laudam ca am un baiat de treaba, acum nu ma lasa sa manac….cred ca se gandea la silueta mea🙂


