BlogulluiAndrei



Am fost la cinema

Azi am fost cu Andrei la cinema. Pentru prima data.

L-am intrebat in prealabil daca ar vrea, am incercat sa ii explic eu ca e un ecran ca un televizor dar muuuult mai mare, in fine….a zis ca e ok, sa incercam.

Si am fost la Winnie de Plus.

A fost incredibil, Andrei a parut fascinat din momentul in care a vazut ecranul, nu si-a mai luat ochii de acolo si nu a mai zis nimic. Ce-i drept, la un moment dat mi se parea ca o sa adoarma, dar nu, s-a tinut tare. Cu 5 minute inainte de sfarsit s-a dat jos de pe scaun si ne-a zis Gata! Dar a stat si dupa aceea, in picioare, sa mai vada finalul.

Ce-i drept, subiectul si filmuletul in sine au fost niste porcarii, nu imi dau seama daca doar pentru mine sau si pentru Andrei.

Data viitoare o sa incercam sa mergem la Masinute, cred ca o sa ne mai apropiem un pic de aria de interes a lui Andrei.

Oricum, verdictul pe ziua de azi: putem merge la cinema cu Andrei. Sa vad acum cand si cum o sa reusesc sa il conving ca si comediile romantice sunt super fun🙂


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * camila says:

    Sunt de acord cu „porcariile”, Rux dupa 15 minute mi-a spus ca vrea sa mergem la alt film, dar a fost incantata de cat de mare este ecranul🙂.

    Publicate 5 years ago


Comments are not allowed at this time.

