BlogulluiAndrei



Alegeri

Da, stiu, toate vedetele si sotiile de milionari sunt in stare sa aiba si cariera perfecta si familia perfecta. Ei bine, nu si eu.

Bla bla bla….

Vine un timp cand trebuie sa alegi.

Ieri a fost prima zi cand Andrei a plans si a facut criza de isterie ca Liviu pleaca la munca. Si tot ieri s-a enervat cumplit cand a vazut ca vine dna Mariana, el, care se bucura de fiecare data cand o vede. Pe langa asta, ne-a zis si bona ca in ultimele zile e ahtiat dupa noi, o pune pe dna Mariana sa ne sune, sa ne zica sa venim acasa (pentru un baietel care nu vorbeste, e al naibii de comunicativ).

Asa ca ma gandesc sa vin mai devreme acasa. Punct.

In weekend am fost la Marinela. Si Andrei a fost foarte dragut, la un moment dat a pierdut mingea cu care se juca si a vazut un pepene, in schimb. Asa ca s-a repezit sa rostogoleasca pepenele. Tare haios a fost.

Iar cu un weekend in urma am fost la munte. Cu bunica Livia cu tot. Eu inca incerc sa imi revin dupa oboseala de atunci. Pentru ca, deh, am fost ‘pe munte’, adica pana la cascada Urlatoare si duminica am fost cu telecabina. A fost dragut, Andrei a vazut multe lucruri noi, a vazut si apa, de care continua sa fie fascinat (cea mai mare bucurie zilele astea e sa ii punem apa in piscinuta de afara si sa se balaceasca in fel si chip).

Asa ca weekendul asta intentionam sa mergem in Constanta.

A, si inca ceva, suntem fericiti ca ni se tot spune ca avem un baietel cumsecade si bine educat. Ma rog, cu mici exceptii, cum ar fi spargerea unei scrumiere intr-un restaurant si tipetele in alt restaurant ca el vrea papa (i-am sugerat eu ca daca ii spune papa ospatarului, o sa vina mai repede mancarea, si el a inceput sa tipe). In fine, overall suntem ok. Deocamdata.

Gata, sa inceapa relaxarea de seara!

Si pentru cei curiosi, am pus si poze, in stanga sus🙂


