BlogulluiAndrei



Doi ani

Era s-o fac lata.

Adica, sa nu scriu tocmai azi pe blog.

Azi fiind o zi speciala.

Speciala pentru Andrei, pentru Liviu, pentru toti cei din jurul nostru, dar mai ales pentru mine.

Sunt mamica de doi ani de zile!!!! Cu bune, cu mai mari bune, cu minunatii si rasete multe, cu bucurii simple din alea de parinte….

Ma bucur mult pentru ca am asa un copil, sanatos, voios, pus pe pozne, rasfatat, de nestapanit cateodata, dragalas….ce mai, o minune de baiat. Au trecut doi ani si inca ma mai surprind cateodata cum ma uit la el mirata si nu imi vine sa cred: am un baietel. Eu!

Si sunt recunoscatoare. Pentru ca aud in jurul meu atatea……si pentru ca e mare lucru sa fii atat de fericit si de binecuvantat.

De multe ori mi se pare ca am mici ghinioane…gen: preeclampsie, nascut pe 13…etc.

Insa cand ma uita la Andrei, sincer……sunt cea mai norocoasa🙂


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * mihaela penciu says:

    Am ris si am plins cind am citit cele scrise de tine,sa va traiasca aceasta minune si sa fiti sanatosi ,va pup Mihaela!

    Publicate 5 years, 6 months ago
    • * mihaela penciu says:

      sunteti niste frumosi

      Publicate 5 years, 6 months ago
  2. * alina suditu says:

    La multi ani si tie si lui Andrei! Sa fiti sanatosi si sa va bucurati unii de altii inca 1000 de ani de acum incolo!🙂

    Publicate 5 years, 6 months ago
    • Multumim mult, la fel si voua🙂

      Publicate 5 years, 6 months ago
  3. * nina says:

    La Multi Ani!!! Sa fiti mereu la fel de fericiti si binecuvantati!

    Publicate 5 years, 6 months ago


Comments are not allowed at this time.

