BlogulluiAndrei



Sanatosi

Joi am ajuns la munca ca sa aflu o veste tare neplacuta: Daniel primise un telefon cum ca Mihaela (sotia) si Andrei (copilul-un an) au fost loviti de o masina.

M-am calmat cand am vorbit cu Antonela, sora lui Daniel, care mi-a spus ca sunt ok amandoi, si mama si bebele.

Insa tocmai ce am primit un mail de la Daniel, care imi spune ca, intr-adevar, au avut mare noroc, dar inca mai au de tras acum, mai ales Mihaela, care are probleme cu spatele si soldul.

Anyway, ideea e urmatoarea: bebele a fost salvat/ protejat mai bine de hamul carutului, care era bine strans – aviz mamelor care nu mai stau sa piarda timpul cu asta!

Si, pe langa asta, au fost loviti pe trecerea de pietoni, de catre un taximetrist!

Asadar, mare atentie mai mamici cand treceti strada, cand circulati in orasul asta de….!

Daniel, iti tin pumnii sa fiti ok cu totii si sa nu mai ajungeti la urgente never ever!


