BlogulluiAndrei



Incet incet ne facem herghelie

Ok, mi-am cam iesit din mana cu munca asta.

Nu prea mai am chef de scris pe blog, desi as avea multe de povestit, iar cand am chef, nu am net….long story short, sa recapitulam ce am mai facut in ultimele zile.

Pai, ieri am facut un om de zapada. Care chiar arata ca un om de zapada de data asta, solid, dovada vie ca a nins in Voluntari. Ma rog, la ora asta e cam stramb si fara doi nasturi, dar tot e ok……chiar a fost o super zapada asta din weekend, numai buna de bataie cu zapada si oameni de zapada.

Bine, buna si sa scoti gugulontu in strada cu sania, ceea ce a si facut Liviu de cateva ori.

Him, what else?

A, da, sa nu uitam, am fost weekendul trecut la gradina zoologica. Dap, noi trei. Andrei nu a fost foarte impresionat de animalele de acolo, dar eu am fost….de lipsa lor. Imi aduc aminte acum vreo 5-6 ani, cand Liviu si eu de abia ne cunoscusem, am fost la Zoo si erau nu stiu cate animale.

Acum, cam putine. Bine, era si frig, poate si din cauza asta parea mai dezolant totul.

Anyway, neinteresant, nu mai mergem prea curand.

O alta noutate este ca Andrei nu prea mai mananca decat biscuiti cand e cu noi. Nici macar laptele nu il mai bea, si asta era ultima frontiera din punctul meu de vedere. Weird. Unde sunt vremurile cand mi se parea ca mananca prea mult?

A, da si sa nu uitam, mai avem un cal. Adica, avem doi cai. Unul de la nasii lui Andrei, si unul de la bunicul Doru si Mihaela. Sunt amandoi foarte asemanatori, unul negru si unul maro, cu aceleasi melodii echipati. A inceput si Andrei sa se dea pe cal, acum, cam la 8 luni de la primirea primului cal. Ne miscam noi mai greu,da si cand ne miscam….

A fost ieri pe la noi Sara. Andrei a fost in extaz. Nu stia ce jucarie sa ii mai arate Sarei, cu ce sa se mai joace cu ea. Super incantat de companie🙂

Mai Sara mai….


