BlogulluiAndrei



O noua etapa

De cateva zile ne tot plangem ca Gugu se catara.

Se catara pe orice.

De abia azi mi-am dat seama ca asta e alta etapa, si presupun eu normala.

Problema e ca nu am cum sa il controlez. In ultima vreme ma mai relaxasem, cat de cat, il mai lasam cateva minute nesupravegheat in camera lui sau prin alte locuri pe unde ma gandeam eu ca nu are ce sa pateasca. Numai ca acum…..cam gata😦

A, si sa nu uit, a invatat sau descoperit ca poate sa scuipe. Alta faza tare! Asa ca se straduieste sa stranga saliva, il aud cum face, dupa care scuipa si ma cheama sa imi arate unde a scuipat. E pasionat de chestia asta.

Si tot la capitolul asta, dupa ce varsa apa pe jos (de obicei dupa ce bea din pahar), e innebunit sa se aplece si sa dea cu manutele pe podea in toate partile, cam cum as face eu folosind mopul. Tare!

Si eu il spal pe maini cand vine de afara in casa! Cred ca ar trebui sa il spal pe maini punct. Din ora in ora.


