BlogulluiAndrei



Full weekend – un an jumate de gugonteala

Gugulontu ne-a ajutat in weekend sa strangem frunzele uscate din gradina.

Ma rog, asa, in ritmul lui. Una el, 20 noi. Still….cum zice Liviu, incepem sa ne recuperam investitia.

In schimb, investitia asta mai face si pagube. De exemplu, am fost in vizita la Sara, deh, sa ii reimprietenim pe Andrei si Sara. Ei bine, pe langa faptul ca Andrei tot vroia sa ii dea chestii Sarei si Sara nu le vroia, a reusit gugulontu sa arunce o bila mai grea fix in paharul de vin al lui Liviu. Care s-a spart. Paharul, nu vinul. So……

Am cumparat multe jucarii, sau asa ni se pare noua, insa nu i le-am dat pe toate deocamdata. Am mai vorbit si cu Laurici sa ne puna o vorba buna in Londra, la Mothercare, sa vedem…..toate astea pentru ca sambata gugontul a implinit un an jumate, iar pe 30 noiembrie e ziua lui de nume. Asa ca ne trebuie multe cadouri.

Am hotarat eu sa incepem din nou sa il obisnuim cu olita, asa ca de acum dna Mariana trebuie sa se ocupe de asta.

Cu mana tinuta in gura habar nu am ce sa facem, pana acum nu mi se parea ca avem o problema, insa in ultima vreme vad ca nu iti mai tine degetul in gura, ci isi baga tot pumnul in gura. Habar nu am cum sa tratez problema asta, mai ales ca afara incepe sa fie frig si e cam aiurea sa baloseasca tot timpul pe frig. Atata vreme cat isi tinea doar degetul in gura cand dadea sa doarma, era ok, insa acum….nu mai e! Help! Idei?

A, da, sa nu uit. Ultima obsesie: becurile. De la intrerupatoare a trecut la becuri. De fiecare data cand iesim in cartier, gugu are o placere maxima: se uita dupa becuri aprinse. Si stinse, dar ii plac mai mult alea aprinse. Chestie destul de enervanta, cand te plimbi cu copilul pe afara si tu vrei sa mergi si el vrea sa stea juma de ora in fata unui bec (care bec, de altfel, era cu senzor de miscare, de fiecare data cand ne apropiam de el se aprindea, super fun!).

Cam atat, saptamana faina!

 


