BlogulluiAndrei



Gradinita

Him, Alina, ti-am ramas datoare cu un raspuns la intrebarea ta cu gradinita.

Ideea e asa: ba ma hotarasc sa il dau de la doi ani, ba ma hotarasc sa il dau de la 2,5-3.

Cred ca pana la urma o sa incerc de la doi ani. Insa sa vad si atunci cum o sa fie Andrei. Ideea e ca mie imi convine mai mult sa il stiu cu bona dpdv al sigurantei, dar nu invata nimic nou asa si nu se dezvolta.

Pe de alta parte, daca il dau la gradinita sunt convinsa ca o sa se tot imbolnaveasca, ceea ce inseamna ca imi va trebui in continuare bona? Sau cum sa fac? Intrebari intrebatoare. Plus ca, in general, gradinitele la care m-am uitat eu au program pana pe la 17 – 17,30, ori noi nu ajungem in nici un caz la ora aia aproape de casa.

Deci…..ramane de vazut. Deocamdata, pana in jur de doi ani mai stam acasa cu dna Mariana.

Un articol ok despre pregatirea copilului de gradinita/ daca e pregatit de gradinita aici.


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * suditu alina says:

    Da. Chiar ai o dilema. Si al meu copil, despre care credeam ca e ok dpdv al sistemului imunitar, dupa 2 saptamani de cresa mi-a facut conjunctivita si a racit. Am stat acasa cu el o saptamana. Macar la mine programul e destul de ok si pot sa il iau la 4. Dar si acasa cu bona…..Pe de alta parte sunt f mandra ca dupa doar 2 saptamani al meu copil a invatat sa faca treaba mica la olita (lucru de altfel imposibil pana atunci) si parca a invatat mai repede unele cuvinte noi. Macar ai putea sa incerci o luna la 2 ani si vezi cum merge si apoi te hotarasti! Eu cel putin asa as face!

    Intoarcere placuta la munca si cat mai usoara!🙂

    Publicate 6 years, 2 months ago


Comments are not allowed at this time.

