BlogulluiAndrei



Gugont tuns

Gata, l-am tuns pe gugulont. Mai exact, l-am ras in cap. Dap, am intrat si eu in categoria celor care isi rad copiii. Asta ca sa I se mai refaca cheliuta de la spate, unde i s-a rarit parul rau de tot din cauza ca a dormit pe partea aia.

De trezit se trezeste in fiecare zi mai devreme, adica in jur de 6, 6.15. Nu stiu cu ce am gresit noi, mai ales eu, pentru ca Liviu oricum s-ar trezi ca sa plece la munca, dar eu? Eu ce vina am? Mai ales acum, cat inca mai sunt in concediu….

Si da, am incercat si sa il culcam mai tarziu, tot la 6.30-7 se trezeste.

Astazi ne-am jucat in cartier cu bilele din faimosul set 100. Numai ca ne-am intalnit cu Maria, care a vrut si ea bila lui Andrei. Asa ca s-a intors tati acasa sa mai ia o bila, aceeasi culoare. Guess what! Maria vroia dupa aia ambele bile. Tare posesiva Maria! Cam naspa cand sunt asa, am patit-o si eu cu gugulontu care nu vroia sa imparta cu Edie mingea. Uf! Complicate sunt caile parintilor!

Ca sa nu mai povestesc ca, de cand s-a plimbat cu mingea si a tot bagat-o pe sub masini din intamplare, gugontu a vazut cat de cool e sa se bage tati pe sub masini ca sa scoata mingea. Asa ca acum incearca cu tot dinadinsul sa bage bile/ jucarii/ mingi sub masini. Adica, se duce in fata masinii si arunca sub ea mingea. Super distractie, nu, tati?

Cat despre cat stam in casa, avem o noua preocupare, adica gugulinul: se urca pe canapeaua din sufragerie. Si nu ramane acolo, ci da sa se urce si pe spatarul ei, de unde ar cadea probabil dupa canapea daca nu ar fi cineva sa il opreasca. Asa ca s-a cam zis cu jucatul in tihna al gugontului la locul lui de joaca (care a ajuns sa fie, dupa caz, parterul casei sau etajul casei), acum chiar tb sa stau non stop pe faza, gata sa intervin. Palpitant!


