BlogulluiAndrei



Baita – cadita vs piscina

Ok, avem o noua provocare.

Acume, gugu nu mai vrea sa aiba de a face cu dusul, dupa ce acum cateva zile l-am spalat pe cap.

Nu ii placea nici pana acum sa il spalam pe cap, dar acum vad ca a prins un soi de frica cumplita, si nu mai vrea nici baita sa faca. Ceea ce e super enervant, avand in vedere ca la baita se balacea si ii placea la nebunie.

Asa ca da-I cu tot soiul de ademeniri care mai de care sa ii placa din nou la baita. Him. Un pas inainte, doi inapoi.

Lucru foarte bun e ca nu a mai facut febra, deci a fost un incident trecator acum doua zile.

Astazi l-am bagat in piscina, afara. Avem o piscina cu tot cu acoperis, primita cadou de la Nori. Am spalat-o bine bine de tot azi, dupa care am pus pe la 11 apa in ea sa se incalzeasca. Asa ca la 6,30 a fost numai bine sa il scoatem pe gugu si sa il balacim. Evident, i-a placut la nebunie, mai ales dupa ce i-a adus Liviu si niste jucarii si dupa ce am mai completat si cu niste apa calda de la chiuveta.

De azi am inceput sa avem contact si cu alti copii, gandindu-ne ca dupa 10 zile de la aparitia virozei nu mai e contagios nici gugu.

Gugont care a inceput sa nu mai fie tanculet, vorba lui tati, adica nu mai calca peste tot ce are in cale, ci mai si ocoleste.


