BlogulluiAndrei



Duplo

Gugontelul e bine din nou. Desi i s-a cam prelungit febra (la 5 zile de cand se imbolnavise tot mai avea febra), pana la urma i-a trecut. L-am tinut 6 zile pe antibiotic si….cam atat. Plus antitermice, desigur, plus probiotice la greu.

Si am reusit sa trecem cu bine de antibiotic. Cu bine, adica fara sa faca diaree. In schimb, ieri i-am dat un borcanel de papa si vad ca deja azi a facut de 4 ori caca. Him….cred ca asta inseamna ca voi gati mult si bine de acum inainte.

I-am dat zmeura, afine si, mai nou, coacaze negre antidiaree.

Ba chiar m-am transformat in super gospodina si am luat doua kg de afine si am pus la congelator, in pungute mici de tot, pentru o portie de gugont. Deh, ce nu faci pentru copil…

Macar sa mearga metoda asta.

Azi am fost in parc cu gugu. S-a distrat de minune. S-ar fi dat in leagan non stop, super tare rezistenta asta a copiiilor la rau de miscare.

De cateva zile ne intelegem mult mai bine cu gugontul. Adicatelea, il intrebam daca vrea ceva si ne zice fie da, fie da din cap a negare. Liviu sustine ca el chiar interactioneaza cu noi si ne raspunde la intrebari. Eu nu sunt inca convinsa ca el chiar intelege tot ce intreb.

Oricum, din Constanta ne-am intors si cu carente mari in educatia gugontului.

Nu mai doarme ziua asa usor, adica daca nu adoarme din prima s-a terminat, urla si 40 de minute, s-a dus naibii metoda noastra.

La fel, nu prea mai vrea sa mearga pe jos, mereu vrea in brate (oare de ce?).

Si tot asa….e mau rasfatat ca niciodata.

Ieri i-am luat primele piese de Duplo, de fapt bunica Marinela a avut initiativa. S-a jucat azi cu ele, a fost foarte incantat, si noi o data cu el. De-abia astept sa mai construim.


