BlogulluiAndrei



Analize

Am fost din nou la doctor cu gugontu. Asta pentru ca nu eram multumita cu diaree dupa diaree.

Am fost la dr Ciaus Raluca, de la Medlife Unirii. Foarte meticuloasa, am aflat lucruri noi. Despre diaree, ne-a trimis la dr gastroenterolog, dr Stoicescu de la Favorit. Care ne-a dat lista de analize de facut, asadar azi ma duc cu gugontu sa ii ia sange din degetel  Si dupa aia mai vedem…in functie de rezultate.
Cat despre zonele de dermatita atopica, mai ales pe ele trebuie insistat cu crema de protectie solara.

A, by the way, am zis eu ca il tin pe regim dar ii dau lapte normal, am aflat ca laptele fara lactoza e prima chestie care intervine cand are diaree. So…mai invat si eu.

Ok, tocmai am fost sa ii iau sange lui Andrei. Adica, ma rog, sa I se recolteze ptr analize. Ei bine, i-au luat doua eprubete din alea ca ptr adulti, si toata treaba a durat cred vreo 5 minute. Sa mai dau detalii? Si asta ca sa constat ca prin analize nu era si glicemia, cum spusese doctorul. Tare naspa sa iti duci copilul la analize. A, da, si tati, se pare ca gugontul ma mosteneste. Adica, nu se intampla decat f rar sa fie probleme din astea la luat sange (practic, la el nu curgea sangele destul de repede, sau deloc, a trebuit sa ii faca masaj la mana ca sa tot scoata ceva….complicat! si da, acul era fix in vena)


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * alina suditu says:

    Asa am patit si noi. Ne-a dat pediatrul sa facem o hemograma si ne-a trimis intr-un loc unde stia ca se ia din degetel. Si la fel i-a recoltat o fiola intrega de sange – chipurile are atatea analize de facut. Si ma speriasem ca ii abia ii curgea ca nu mai stia aia ce sa-i faca. Dar se pare ca si ceilalti copii sunt la fel (si asistentele la fel). Si inca un lucru care m-a deranjat, in sensul ca m-am panicat – desi mi-a cerut toate datele copilului, eu crezand ca e importanta varsta – cifrele de referinta erau pentru adulti. Si la copii atat de mici cifrele de referinta sunt pe dos cu ale adultilor. Iti imaginezi cum arata foaia aia de analize pe jumatate colorata si eu panicata ca e copilul bolnav.
    Sper sa va faceti bine repede.

    Publicate 6 years, 6 months ago


Comments are not allowed at this time.

