BlogulluiAndrei



Iubim peretii

Gugontelul e la etapa in care ii da al 8-lea dinte, asa ca ii palce la nebunie sa muste sau sa linga sau sa molfaie.

Asa ca ieri a inceput sa linga peretii. Asta dupa ce pana acum ii racaia cu unghiutele.

Din ce stiu eu, cand un copil incepe sa linga peretii inseamna ca nu are destul calciu. Cu toate astea, nu cred ca la gugontu meu e vorba de asta, doar ii dau zilnic portia de calciu din laptic/ lactate.

Asadar, sa fie oare vorba de curiozitatea bebelusior si de faptul ca a vrut si el sa vada ce gust au peretii?

Anyway, ca sa intru si eu in hora, am lins si eu un piciorus de-al gugontului, sa vad ce gust are. Him, yummi. De bebelus. Doh!

Si pentru ca tot vorbesc de ce baga in gura gugontu, un joc preferat de al lui este sa se apropie de picioarele mele (sosetele, mai exact) si sa incerce sa puna gura pe ele. Se uita la mine sa vada daca l-am vazut, dupa care da sa puna gura. Dupa care, evident, eu iau picioarele de langa gura lui, iar el e super fericit, crede ca ne jucam. Sanatoasa relatie mama – bebe avem si noi! Lingem pereti, bebonti, sosete……

In alta ordinde de idei, ne-am dat pe tobogan in weekend. Adica nu noi, ci gughi, si i-a placut la nebunie!

A, da, si pentru ca sa nu mai zica tati ca nu scriu tot pe blog, gugontu a invatat si sa invarta fotoliul de birou al lui tati. Asa ca eu ma pun pe scaun, sau pun o papusa, si gugontu invarte la scaun (sta in picioare in tarc, apuca cu manuta de una din cotiere si zvarrrrrr… se invarte scaunul. Nu mai trebuie sa spun ca ii place la nebunie. De fapt, gugontului ii place cam orice la nebunie, atata timp cat implica joaca cu mami sau cu tati. Rade si se bucura din orice. Foarte tare! N-a auzit inca de stres, nu?

M-am mai interesat de ham, pe net adica, am inteles asa: nu e ok sa il folosesti daca copilul nu se tine deloc pe picioarele lui, dar, daca a inceput deja sa mearga, ca sa nu cada de nu stiu cate ori si sa nu stea nici parintele cocosat, e ok sa folosesti hamul ca masura de siguranta pentru momentul in care da sa cada, si nu ca sa se lase cu toata greutatea pe el. Makes sense.


