BlogulluiAndrei



Silabe

Andrei e inca la regim. Asta pentru ca inca nu face caca tare, desi ii dau si zeama de orez la greu.

I-am scos in schimb pastilele, de azi, ma rog, nu pastile, ci prafuri – gen Biotics Baby. Si azi ii voi da si carnita de pui.

Sambata a dat trezirea la 5 dimineata, asta dupa ce ma culcasem la 1. Ce-i drept, Liviu se culcase la 4…..

Dar nu asta vroiam sa scriu. Ce vroiam sa scriu e asta: a inceput sa scoata sunete noi. Daca pe la 8 luni zicea am-am si chestii asemanatoare, dupa aia nu a mai spus nimic. Nu stiu cine l-a suparat.

Asa ca acum am bucur sa vad ca incepe din nou sa zica chestii. Inafara de interjectii. Din ce aud, cred ca prima data o sa zica tata, nu de alta, dar e mai apropiat de litera t decat de litera m.

Citesti, tati?

Tati e bolnvior, a patit-o rau din cauza unei masele, asa ca si el e deocamdata la capitolul silabe si zgomote indescifrabile. El si gughi🙂

Cum e cald afara, am iesit mai mult cu Andrei la plimbari. Nu prea vrea sa doarma afara, se uita in toate partile si se bucura enorm cand vede copii. Azi i-a povestit dna Mariana cum a venit o fetita de doi ani la el si l-a pupat pe piciorus. Andrei a fost taaare incantat, a ras la ea. Deh….

Si rade si se bucura tare mult cand vede copii. Ceea ce e super🙂


