BlogulluiAndrei



Cereale si somn de noapte

Him, asta a fost a doua zi cand gugontul s-a trezit la 6. Asta dupa ce i-am scazut ratia de lapte praf, de la 8 la 7 masuri. Cred ca de vreo luna ii tot dadeam 8 masuri seara, cand mi-a atras Liviu atentia ca pe cutie scrie ca trebuie sa ii dau 7, si la 10 luni tot 7. Asadar, am scazut. Treptat, dar am scazut. Si acum gugontului ii e foame. Asa ca ma gandeam eu sa adaug o lingurita de cereale in lapticul de seara.

Toate bune si frumoase, numai ca nu stiam cu ce tetina sa ii dau cerealele, la tetinele Avent nu merge sa dai cu cereale, pentru ca nu trec cerealele. Iar daca tai o tetina, cum mi s-a sugerat, evident ca o sa curga prea mult, prea repede, si o sa am un copil nervos pentru ca senzatia de satietate apare dupa o perioada buna (min 10 minute).

Asadar, ce e de facut? Raluca m-a lamurit. De la ea am aflat de tetinele de la Nuk, care sunt speciale pentru hrana groasa. Problema e ca la doar o lingurita sau doua de cereale, tot ar curge prea repede prin ele hrana si nu s-ar satura copilul. Asa ca, tetinele marimea doi (medii) tot de la Nuk sunt ideale (la doua lingurite de cereale si 7 de lapte, suge bebe cam in 10 minute). Numai ca, deh, norocul meu ca nu m-am apucat sa cumpar. De ce? Pai, pentru ca tot Raluca mi-a spus ca i-a dat din greseala bebelinei Nan 3 intr-o seara (care se da de la 10 luni) si a dormit copilul pana la 8 dimineata. Asadar, inainte sa trecem pe cereale, o sa incep sa ii dau gugontului chiar din seara asta Nan 3, combinat la inceput cu Nan 2 dupa care simplu (asa se face trecerea, incet incet). Sa vedem. Daca nu o sa mearga asa, o sa cumparam biberoane si tetine Nuk. Bye bye Avent!

Tati, ai priceput?


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * Tati says:

    Ce inspirat a fost tati sa cumpere Nan 3 in weekend!🙂

    Publicate 6 years, 9 months ago
  2. * ioana says:

    am eu un biberon mare NUK cu care oricum n-am ce face! l-am folosit o sg data, e sterilizat, dar vi-l mai sterilizez o data dc sunteti interesati🙂

    Publicate 6 years, 9 months ago
    • him, merci, hai ca vedem🙂

      Publicate 6 years, 9 months ago


Comments are not allowed at this time.

