BlogulluiAndrei



Sterilizare

Ok, pa pa sterilizare a biberoanelor.

De ce? Pai, pentru ca oricum vad ca ar cam fi fost timpul. Dar, mai ales pentru ca s-a stricat sterilizatorul. Am rupt plasticul pe care stau biberoanele, asa ca suntem buni de plata cu un sterilizator nou (era imprumutat al nostru, am tot cautat pe net dar nici macar nu am mai gasit modelul asta, e de la Mothercare si super, cel mai mare sterilizator pe care l-am vazut).

Asa ca, m-am uitat pe net si am cautat mai multe informatii. Si iata ce am gasit:

Este recomandat sa sterilizezi biberonul pana in momentul cand bebelusul incepe sa duca la gura tot ce gaseste sau pana cand incepi sa-l hranesti cu lingurita. Pentru mai multa siguranta poti face sterilizarea pana cand bebelusul implineste 6 luni.

Am mai citit si cum ca „important este ca dupa masa sa spalam biberoanele si tetinele, lasate mai mult timp acestea produc anumite bacterii care pot dauna sanatatii copilului in timp. Daca nu ai timp sa le speli imediat le clatesti bine si le lasi pline cu apa pana reusesti sa le speli corespunzator.”

O sa le mai sterilizez din cand in cand, dar….cred ca esentialul era in primele luni. Asadar, Clau, voi cumpara alt sterilizator si ti-l voi aduce plocon😦


