BlogulluiAndrei



Prin troieni

A mai trecut o zi. O zi grea, deh. Pentru ca dna Mariana nu a venit azi, si pentru ca gugontu a fost super agitat (cred ca a simtit ca ma poate santaja, deh…doar cu mami).

Asa ca nu am prea mancat, nu am prea baut, nu am prea…..nimic, de fapt. Am stat cu gugontu si ne-am tot jucat.

Am lipit azi pe un perete la el in camera si faimosul abtibild de la Ikea, luat acum cateva saptamani. A iesit ceva tare dragut, o sa pun si o poza maine.

Gugontu a dormit doar o ora azi, nu stiu ce-a fost in capul lui, si a descoperit ca se poate juca cu sosetele. Deci, sosete, sticle cu apa, cartoane de orice fel, cam astea sunt preferatele lui. Din cand in cand si jucarii, dar doar din cand in cand. A, si sa nu uit de cutia cu servetele umede de sters funducul. Si la aia e atractia maxima.

Zilele astea a mai descoperit gugontu si cum ca trebuie sa se aseze in fund daca vrea sa se joace si e in picioare. Asa ca se aseaza frumos in fund cand vrea jucariile. Ne gandim serios sa ii luam un tarc, pentru ca in patutul de voiaj spatiul e cam mic, dar…..sa vedem. Depinde cate luni am folosi tarcul, e destul de scump.

Pentru cine vrea sa cumpere jucarii, gasiti aici un articol despre jucarii inteligente🙂

Sa nu uit, tot in ultimele zile am inceput sa ii dau gugontului mancarea pasata cu furculita, nu cu blenderul. Si a papat gugontu, la inceput mai greu, dupa aia mai usor. Dupa care am incercat sa ii dau apa cu canita, Si a baut, ma rog, a si curs mult pe langa, dar….tot inainte!


