BlogulluiAndrei



Bebe racit in continuare

Azi s-a intamplat o chestie foarte tare.

Am folosit pentru prima data aparatul cu aerosoli imprumutat de la Nana. Ei bine, toate bune si frumoase, pana cand gugontu a inchis ochii. La inceput am crezut ca il deranjau aburii. Si am zis ca nu-i nimic. Dupa care, cand i-a cazut capul, mi-am dat seama ca a adormit. Ok, weird, but ok. Dupa ce am consumat cam 2 ml de ser fiziologic, ne-am oprit. Ei bine, copilul dormea in fundulet. Dormea dus. A incercat Liviu sa il trezeasca, nimic. Parca era drogat. Tot il trezeam si tot adormea la loc. Drept si prin urmare, ne-am cam speriat. Adica, gugontu care adoarme atat de greu, si se trezeste atat de usor, sa se comporte asa….

Asa ca am sunat-o disperata pe dna doctor. Care mi-a spus ca nu are cum sa fie o legatura intre aerosoli si adormit, mai degraba de la siropul de gat (Eurespal) pe care am inceput sa i-l dau astazi. Ooooooooooooooof! Tare de tot gugontul.

Dupa care evident ca a plans cand l-am culcat. Doh!

A,da, si de azi am inceput sa ii dau si vitamina C. Cu putin ceiut. Cura de 15 zile.

Aerosoli de doua ori pe zi, dupa care vedem cum ies si analizele (exudat nazal).

Ai zice ca trece simplu o raceala, nu?


