BlogulluiAndrei



Obsesii si maniaci

E ciudat cum atunci cand devii parinte incepi sa formezi tot felul de obsesii.

De exemplu, imediat dupa nastere aveam obsesia: de ce plange copilul? Dupa care, cand au inceput colicii, era mania ce sa-i fac sa-i treaca? si in acelasi timp eram obsedata de plansul copilului – oriunde ma duceam mi se parea ca plange, asa ca dadeam fuga peste gugont, ca sa vad ca de fapt tacea.

Dupa, am trecut prin mania curateniei (totul sa fie steril), mania temperaturii  (la inceput a fost prea frig, dupa aia am facut prea cald – dadusem drumul la centrala in plina vara; la fel, apa de baie – la inceput a tremurat, dupa aia Liviu insista sa il oparim), mania orei de culcare, mania ragaitului, dupa care a urmat cea mai rea, mania luarii in greutate. De ce nu ia copilul in greutate? E drept, am avut cateva probleme la inceput, dar totusi, parca prea am ramas obsedati de cat ia copilul in greutate. Am mers pana acolo incat am si notat toate orele meselor in primele 6 luni de zile (la inceput am avut probleme cu alaptatul, si se impunea sa tinem o evidenta, dar dupa aia…..).

Nu mai vorbesc de manii mai usoare, de genul „o fi copilul meu fericit?”, sau „oare suntem parinti buni?”, sau „ce ma fac daca se intampla ceva cu tati?”, sau „cum naiba fac sa adorm copilul?”, sau  „o sa mai am o viata a mea vreodata?”.

Ma rog…..

A, da, sa nu uit, neaparat, ceea ce ma obseda la inceput zile in sir, in fiecare secunda, era „daca scap copilul?”. Cum naiba sa-l scap!?

Ideea e ca suntem obsedati, maniaci, posedati de forte noi si ciudate care mereu ne fac sa ne gandim la gugont si la mii de chestii de neimaginat pentru un om fara copii.

Si pentru ca tot am vorbit pana acum de greutate si inaltime, ia sa trec aici si datele gugontului:

nastere – 2,9 kg si 49 cm

la iesirea din spital – 2,6 kg si 49 cm

3 saptamani – 3,1 kg si 51 cm

5 saptamani – 3,7 kg si 55 cm

2 luni – 4,67 kg si 57,5 cm

3 luni – 5,75 kg si 60 cm

4 luni – 6,73 kg si 64 cm

5 luni – 7,35 kg si 65 cm

6 luni –  8,00 kg si 69 cm

7 luni – 8,8 kg si 73 cm

8 luni – 9,37 kg si 74 cm

Dupa cum ziceam, eram obsedata ca nu ia in greutate, ei bine, acum sunt obsedata ca ia prea mult in greutate. Doh!


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * cojocarii says:

    buna! e prima oara cand scriem pe blogul vostru. Ne-au placut tare mult postarile voastre… ne ajuta sa intelegem mai bine ce ne asteapta🙂

    Publicate 6 years, 10 months ago
    • ma bucur mult ca mai sunt cuiva de ajutor toate chestiile scrise aici🙂
      eu initial am inceput sa scriu de frica ca o sa uit pana la a doua sarcina, si ca o sa trebuiasca sa o iau de la capat cu documentarea….
      dar sincer, acum regret destul de mult ca nu m-am apucat sa tin de mai demult un blog, din timpul sarcinii, cum am vazut ca faceti voi
      se intampla atatea si atatea lucruri, si treci prin atatea stari unice…..cred ca ma intelegi, am citit un pic pe blogul vostru si sigur stii la ce ma refer
      anyway, multa bafta si sanatate si curaj! things are getting better and better🙂
      ……..si daca vreodata aveti intrebari (sigur veti avea, dar, daca cumva, nu e cineva pe faza), puteti fi siguri ca va voi pune la dispozitie toate cunostintele mele in materie…..just ask!

      Publicate 6 years, 10 months ago
      • * cojocarii says:

        multumim😀

        Publicate 6 years, 10 months ago


Comments are not allowed at this time.

