BlogulluiAndrei



A inceput gugontu sa prinda curaj

Si sa mearga pe langa marginile patutului.

Si am luat azi ananas si kiwi sa incep sa ii mai dau, ca deh, sa tot diversificam copilul, nu?

In seara asta a adormit fara sa planga foarte mult, maxim 2 minute, he he, am inceput si eu si Liviu sa ne furisam ca niste  hoti cand iesim de la el din camera, ai zice ca ne urmareste politia cu 100 la ora. Si dupa ce iesim ne lipim urechile de usa gugontului, sa vedem ce si cum.

Iar daca cumva nu zice nimic, aleluia! Merge metoda! Daca incepe sa urle, la naiba, nu merge metoda!

He he, asa cu metoda.

Cu suzeta nu am mai facut progrese. Adica, nu o ia singur in manuta sa o duca la gura. Nu, degetul e de baza. Daca ii scot degetul si ii dau suzeta, e ok, pentru putina vreme, dupa care iarasi, arunca suzeta si o ia de la capat.

Dna Mariana i-a facut azi gugontului culcus la noi in camera, in dormitor, pe jos, langa pat. Sunt cam 4 metri patrati acolo, si asezat frumos pe niste paturi si cearceafuri, gugontul e in regatul lui. Mai iese el din aria paturilor, nu zic, dar nu-i nimic, sa faca anticorpi copilul, nu? (expresie deja consacrata)

Azi i-am dat gugontelului o noua jucarie, un peste de plastic pentru baita. E cu cheita si da din coada cand invarti de cheie. Bine, e cam mica cada pentru pestele ala, dar cand o sa il mutam in cada mare va fi ok. Oricum, pe gugont l-a dat gata, chit ca nu a apaucat sa il vada prea mult inotand, dar nu i-a pasat prea mult…pe gugont il interesa sa il bage in gura pe toate partile, ceea ce a si facut.

Maine merge tati la ski, asa ca sa vedem ce si cum dregem cu bebetoncul.


