BlogulluiAndrei



Nu merge, domne, nu vezi ca nu merge?

Nu prea merge. Metoda. Adica, ideea era sa invatam copilul sa adoarma singur, fara sa planga, corect? Ei bine, dupa o luna de zile, pot sa zic ca nu merge. Am avut falsa senzatie ca a mers, pentru cateva zile, la inceput. Dar, dupa aia, s-a cam creat un obicei: in momentul cand ne vede ca iesim din camera, gugontul plange. Indiferent cat de adormit si somnoros ar fi (adormit pe bune, adica sa doarma, nu e, ca doar nu e asa metoda, right?). Indiferent ca plange 1 minut sau 30, de plans plange.

Ceea ce nu e ok.

De ce nu invata?

De ce nu merge metoda, domnule Ferber?

Sa fie cumva si faptul ca l-am intarcat in timp ce aplicam metoda?

Si daca nu merge, ce putem face?

Azi am incercat sa ii spun gugontului o poveste. S-a agitat si s-a agitat de parca ma jucam cu el, nu incercam sa il adorm.

Habar nu am ce sa facem.

Aruncam la gunoi tot chinul de pana acum si incercam sa stam cu el pana adoarme? Fara sa il luam in brate?

Sau continuam cu plansul in speranta ca, e mai incapatanat gugontul, dar se da el pana la urma pe brazda?

Ce-i drept, e naspa sa planga in fiecare seara copilul, dar parca e mai bine sa planga 15 minute decat sa stam cu el in brate 2 ore, nu?

Uf! Grea viata de gugont, grea viata de parinte de gugont!

Macar nu mai tuseste la fel de mult. Si l-am scos din nou afara. Si am inceput sa papam si ficatel.

Weekend fain!


