BlogulluiAndrei



Gugontimea ta

Seara, la culcare, Gugontu izbucneste in plans cand vede ca iesim din camera. E super adormit, aproape ca doarme la mine in brate, il pun usor in patut, dupa care se cuibareste frumos intr-un loc si da sa doarma. Dar…..noi iesim, pentru ca nu vrem sa adoarma cat timp suntem in camera, si…….dezastru! Ce-i drept, daca e obosit nu plange mult, maxim 15 minute, ceea ce e oricum mai bine decat atunci cand ne chinuiam sa il adormim in brate, dar totusi, plange….

Azi i-a dat Liviu patutul mai jos, la cel mai jos nivel. Ca sa invete sa se ridice singur in picioare, tragandu-se de gratiile de la pat. Sa vedem.

A inceput sa stea in fund din ce in ce mai bine, se balangane in continuare toata ziulica in patru labute, si, mai nou, de cand l-am intarcat, a inceput sa isi suga cu patos degetul mare. Pana acum ma plangeam eu ca isi baga degetul in gura, dar il rodea mai mult, nu il sugea. Acum am inteles care e faza cu suptul degetului. Zici ca e suzeta. Cam aiurea, am incercat din nou sa ii dau suzeta, dar nimic. Partea buna e ca a inceput sa mai accepte sa roada din jucariile pentru dentitie.

Acum doua zile i-am dat si pentru prima data carne de vita. Am cumparat si ficatel de pui, ca sa incep sa ii dau, mi se pare important sa primeasca destul fier, avand in vedere ca sunt unii doctori care mi-au spus sa ii dau eu fier pastile, si am refuzat. (doctorita noastra ne-a spus ca isi poate lua suficient din alimente, atata timp cat ii dau alimentele care trebuie)

Asadar, in curand vom manca carne de pui, curcan, vita, ficatel, si pp ca din luna a 8-a voi putea sa ii dau peste. Avansam.

La legume, insa, ne-am cam blocat. Am luat niste fasole verde congelata, ca sa ii dau, si mazare, si mai vreau sa ii dau spanac, rosii si ardei. O sa ii dau cat de mult se poate si dovleac placintar, avand in vedere ca e dulce rau facut la cuptor si prefer sa ii dau dovleac decat banana sau fructe in masa d ela pranz (daca nu e cat de cat dulce nu mananca, sau mananca greu de tot).

Din pacate insa, gugontu meu s-a iritat din nou la funduc. Nu stiu, de cand a avut diaree, parca tot ma chinui sa il aduc la normalitate cu fundul, dupa care iar se irita, and again and again aceeasi poveste. Si daca sta 15 minute cu caca la funduc se irita rau de tot. Bineinteles, il spalam de fiecare data la fund cand face caca, si il dau cu Bepanthen si Olivena (40% zinc), alternand. Insa se reface foarte greu iritatia, sau rana, ca deja e rana. Uf! Poate o sa incerc si cu albastrul de metil, cum a sugerat camila.

Pe de alta parte, cum toate merg bine de cand l-am intarcat, vad ca nu isi revin deloc nici sanii mei (sunt angorjati), maine vreau sa imi cumpar pastile ptr incetarea lactatiei (nu stiu de ce nu mi-a dat prin cap pana acum si nici nu mai conteaza).

Continuam cu Calma Baby desi am senzatia ca e mai agitat ca niciodata, si ne rugam sa nu se mai trezeasca noaptea, cum am patit ieri noapte.

Gata, la film cu mine. Sau mai degraba la citit.


