BlogulluiAndrei



Din seria am intalnit si romani fericiti, sau oameni care isi urmeaza visele

O my God! Exista oameni care chiar au puterea si energia si curajul si nebunia sa isi urmeze visele.

Adica, tocmai am intrat pe site-ul Sandinei, o fosta colega din Daedalus, si am citit ca a plecat cu gasca (doua cupluri) in America de Sud, pentru 8 luni. Mi se pare absolut genial, de abia astept sa citesc peste ce dau si cum e experienta.

Bineinteles, printre primele ganduri care mi-au venit in capsor, a fost: cum sa fac si eu asta? Ma rog, nu as alege America de Sud, dar o Asie nu m-ar deranja.

Numai ca eu il am pe Andrei, nu? Asa ca ma calmez frumusel, imi fac o ciocolata calda (asta e culmea nebuniei pentru mine in mom asta, deh, nu am mai baut asa ceva de multisor), ma instalez si mai bine la calculator si visez ce as putea sa fac de genul asta dar care sa nu il afecteze prea tare pe gugont. Eventual, peste vreo 10 ani, poate? Him, o sa am 38 de ani, nu prea stiu cum o sa mai arat in costum de baie, si ce abdomen o sa mai am, dar cui o sa ii pese de asta, right?

Asa ca ma gandesc sa fac intr-un fel sa ajunga blogul meu faimos, sa intre multi multi vizitatori, sa fac o pagina separata cu „visul” meu, adica cu marea calatorie, planificata destul de bine, ca sa aiba oamenii o idee buna despre ce vreau sa fac, si cui o sa ii placa ideea sa imi doneze 1-5 euro. Him, oare o sa imi dea cineva bani? Nu prea cred, dar ma mai gandesc. Asta nu costa nimic, nu?

Sandina si calatoriile ei


