BlogulluiAndrei



2 ianuarie 2010

La naiba! De abia ne obisnuisem cu ritualul de seara (baita, masaj, pijamalute, sac de dormit, cantece de leagan, san si biberon, dupa care nani buf. Si acum o luam de la capat. De ce? Pentru ca am eliminat elementul cheie din ritual, si anume sanul.

Am citit despre intarcat, am aplicat majoritatea regulilor:

-am eliminat mai mult decat treptat mesele de san, incepand cu cea de la pranz, dupa aia ce dintre trezit si pranz, cea de dupa amiaza (ordinea introducerii solidelor, de fapt); ba ultimele zile chiar numaram minutele cat il tineam la fiecare san, ca sa scad de la o zi la alta cu 30 de secunde, la aceeasi masa ma refer; cu alte cuvinte, nu taiati o masa de san brusc, ci treptat, mai intai cu 30 de ml completare la sfarsit, dupa aia cu 60 de ml completare etc. (chestia cu multiplu 30 e valabila la formulele Nestle, habar n-am cum e cu celelalte)

-ultima masa eliminata a fost cea de dimineata

-intarcarea dureaza, in medie, 15 zile; ei bine, eu am avut mult mai multa rabdare

Dar am si incalcat unele reguli:

-trebuia sa fi trecut pe o tetina cu gaura mai mica, pentru ca nevoie de supt a gugontului sa fie satisfacuta asa; in schimb, eu i-am pastrat tetina mai mare de pana acum

-nu i-am da laptele meu in biberon

-nu am incercat sa ii explic ce se intampla, de ce nu mai papa de la san, si nu am compensat cu cuvinte tandre, bla bla bla….

Oricum, pana la urma, am fost avertizata ca nu va fi usor, asta este, ne obisnuim noi si cu asta.

Mai multe despre intarcat gasiti aici.


