BlogulluiAndrei



La multi ani, Gugont!!!!!

Da, e Sf Andrei azi.

Si de ziua lui am inceput prin a merge la doctor. De ce? Pai, pentru ca de doua nopti nu prea mai doarme. Se trezeste in urlete si nu se calmeaza in nici un fel. Il luam in brate si nimic. Il leganam si nimic. Ii cantam si nimic. Il plimbam si nimic. Jucarii si nimic.

Nimic si nimic. Si urletele se pot prelungi si pe durata unei ore. Asa ca, am zis totusi sa mergem la doctor. Sa vedem daca e totul in regula cu copilul. Se pare ca nu e nimic in neregula, la o prima privire. Am aflat asta the hard way, dupa ce am asteptat o ora jumate sa intram la dna doctor. Si dupa ce nu luasem la mine papica de dimineata, asa c ai-am dat doar san. Si dupa ce a facut pipi si a iesit prin pampers si pijamalute. Pentru prima data dupa multa vreme. Dar….ne-am mai calmat. Si am mai dat inca cateva sute de mii pe medicamente de calmat durerile. Calma Baby, daca nu stiati. Sa vedem ce efect are. Sau daca are.

Am primit de la Nana si Misu un super aparat. De la Petit Teraillon. E si sterilizator, si aparat de incalzit biberoane, si de fiert legume si carne, si de mixat legume. Bine, cu unele limitari, cum ar fi ca biberon la sterilizat nu incape decat de max 125 ml. Iar mancare nu pot pregati o data decat 150 de grame. Dar, oricum, ideea este ca in calatorii e un mare ajutor. Asa ca de abia astept sa plecam in calatorii. Avem si incalzitor de biberon de masina, tot pentru calatorii. Deci, la drum!

Iar gugontu a ajuns sa se miste cu o viteza incredibila. Se rostogoleste pe toate partile, in toate directiile. Se duce dupa jucarii, nu de-a busilea, ci prin rostogolire J L-am prins in ultima clipa cand se dadea jos din pat, uf!

Am inceput de ieri sa ii dau si branzica facuta de mine din lapte pasteurizat cu calciu lactic. Ii adaug cate o lingurita pe zi, pana ajung la 10 lingurite. Ii place tare mult. Intotdeauna papa tot marul copt, asa ca o sa ii adaug si pere zilele astea. Dupa care o sa incepem si cu masa de la 17.30. Lichide nu bea in continuare, a refuzat cu brio ceaiul de la Humana de fenicul si chimen, nu vrea sa guste macar. Asta e! Cand o sa ii fie sete o sa bea, nu?

A, inca ceva: se pare ca Andrei are 71 de cm si 8,5 kg. Enorm, stiu! Creste ca un Fat Frumos. Ironia sortii, la inceput nu stiam ce sa ii fac ca sa creasca in greutate, iar acum sunt ingrijorata ca a inceput sa creasca prea repede. La fel, cu alaptatul, la inceput nu vroia sa pape san si eram disperata ca vroiam sa alaptez, iar acum nu stiu ce sa mai fac ca sa il intarc mai repede. Doh!


