BlogulluiAndrei



Centrala si alte probleme/ oportunitati

Astazi i-am dat pisoiului inca cateva lingurite de mar copt. Oricum, mai are mult pana sa manance o masa intreaga din fructe.

Faza mai putin buna e ca in continuare a refuzat apa cu orice pret, chiar si din tetina de la biberonul obisnuit.

Avand in vedere ca ma doare un san cumplit, la fiecare alaptat si intre ele, as fi vrut sa il intarc cat mai repede. Dar nu stiu cum sa fac asta daca el nu bea apa.

Offffffffffffff!

Da, ziua incepe sa devina mai frumoasa. Tocmai cand incepusem sa cred ca voi rezolva nu stiu cate chestii legate de casa, astazi, m-a pocnit domnul care a venit sa verifice centrala: proiectul de la Covi de amplasare a centralei nu coincide cu locatia actuala a centralei. Minunat, nu? Sau, Romania…..

Tati, o iau de la capat cu actele. A, si, by the way, mai imi trebuiau niste acte de la Cominstal, desi cei de la Covi mi-au spus ca am facut rost de tot. Si m-au si sunat oamenii aia, si le-am spus ca s-a rezolvat! Doh!


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * Iosif says:

    super frumos bobocul….sa traiasca si sa aiba multa sanatate.
    Avem si noi un bobocel a lui cumnata mea………are aproape 3 luni…o sa-l postez si eu.
    va dorim tot ce e mai bun in lume dar in special sanatate multa !
    salutari voua si cititorilor vostri !

    Publicate 7 years ago


Comments are not allowed at this time.

