BlogulluiAndrei



Un weekend full

Weekendul asta a fost taaaaaaare obositor.

Dar si placut.

Am avut sambata musafiri parinti cu copilasi. Pe Sara, Miruna si Maruca. He he, acum imi dau seama ca am chemat doar fetite. Of. Mai Andrei, mai! Sa-mi zici merci.

Au venit toate fetiele la noi, s-au jucat toate cu el, am papat tort si cat l-am sarbatorit noi gugontu a fost plecat la plimbare ca nu ne mai intelegeam cu el, asa ca l-am scos afara sa doarma.

Noaptea de vineri spre sambata a fost groaznica, s-a trezit la 1, 4 si 6, cu multe multe caraituri si intre, dar il mai lasam sa si vorbeasca singur, ca deh….oricum, foarte frumos a fost.

Azi am vazut la un nene pe strada o faza foarte tare: el se plimba cu bicicleta, si in spate avea un fel de atas in care statea un copilas. L-am intrebat de unde are dispozitivul, mi-a zis ca din Viena😦 sa vedem cand mai ajungem noi pe acolo🙂

Tot azi am inceput sa ii dam carnita. Am inceput cu doua lingurite. Avand in vedere ca s-a trezit de doua ori pana acum de la ora 21.30, in urlete, inteleg ca nu i-a picat prea bine la stomac. Dar de mancat a mancat-o, totusi, amestecata cum era in piure.

Maine o sa incerc sa ii dau ulei de masline in loc de unt, sa vad cum ii place. Dupa care, peste inca cateva zile ii voi da si masa de la 10-11 cu fructe, mar si banana.

Azi am fost cu Misu si in piata de legume de la universitate, nu erau atat de multi comercianti, dar am luat ceva legume. Oricum, nu stiu daca merita totusi drumul pana acolo. Mai vedem.


