BlogulluiAndrei



Joi, 12 noiembrie 2009

Este absolut geniala aparatoarea de ploaie/ vant de la ABC design. Si se potriveste perfect si la landou.

Iar pompa de apa, la fel, foarte foarte tare! Ce bine ca traim in secolul asta🙂

Gugontul s-a trezit azi noapte la ora 2, dar recunosc ca l-am cam lasat sa se agite pentru ca nu eram in stare sa ma scol din pat. Asa ca pe la 2.20 a adormit la loc. Dupa care s-a trezit la 3.30. Am incercat sa il las din nou poate poate o adormi la loc, dar n-a fost sa fie. Asa ca pe la 3.50 i-am dat sa pape. Fara sa il mai schimb, rapid si eficient. Ma rog, partea cu rapiditatea a fost in intentie mai ales, pentru ca fiind rupta de oboseala si de o durere groaznica de cap, am adormit cu el in brate. Fapt care mi-a accentuat durerea de cap, cand m-am trezit, o ora mai incolo. Partea buna a fost ca in timpul asta a adormit si el destul de profund cat sa il pun in pat si sa nu se trezeasca.

Oricum, maine mergem la doctor, la vaccinul de 6 luni, sper sa ne dea un sfat dna doctor legat de durerile lui de burta, ca nu stiu ce sa mai fac cu el.


