BlogulluiAndrei



Pijamalute

Am fost, am luat, chiar mai multe decat ma asteptam🙂

Am luat un set de 3 pijamalute de la Debenhams si unul de la Next.

Si am mai luat si un set de trei body-uri cu maneca scurta de la Debenhams pentru fetite ca era mai colorat, ca sa ii pun lui Gughi ca lenjerie de corp.

Oricum, the bottom line, putine firme de renume au auzit de capse pe fata la pijamalute. Ceea ce ma face sa cred ca designerii lor nu au copii.

Si inca ceva, se gasesc incredibil de multe haine pentru fetite, si incredibil de putine pentru baietei. Cel putin la varsta de 6-9 luni. Ceea ce ma face sa cred ca:

-fie sunt foarte multi baieti de varsta asta

-fie sunt foarte multe persoane cu fetite care nu vor sa le cumpere haine roz

-fie sunt foarte multe fetite si producatorii s-au adaptat cererii, desi ma cam indoiesc

Iar gugontul azi s-a purtat exemplar. A adormit de 3 ori, de fiecare data foarte usor, primele doua dati in casa, yeeeeeeeeeei! L-am pus in carut de data asta mult mai devreme decat o faceam de obicei, poate din cauza asta? Stiu ca se zice ca daca copilul e foarte obosit nu mai poate sa adoarma.

Anyway, victoria asta am obtinut-o greu. Ieri a avut doua crize de isterie, asa ca nu am avut alta sansa sa il calmez decat prin pus la san si scos afara. Adica i-am dat programul peste cap si am si inghetat timp de doua ore prin cartier.Eu, nu si el.

Dupa care evident ca nu ii mai era somn mutunoiului dupa baita.

Of!

A, da, si azi l-am prins pe un paianjenel cum se plimba pe gugontu meu. Asta pentru cei care stau la casa, aveti grija!

De papat papa tare bine, aproape un castronel intreg de piure de legume. Bravo gugontel! Ce-i drept, ma cam chinui sa ii dau foarte repede in gurita mancare, ca mananca cu viteza luminii, si daca cumva deschide gura asteptand macarea si nu intra nimic in ea, vai de noi! E jale mare, urlete si crize de nervi. Asa ca incerc sa fiu prompta si sa reincarc f f rapid lingurita cu piure.


