BlogulluiAndrei



Husa de ploaie

Azi am comandat si aparatoare de ploaie si vant pentru carut. De la ABC design. De pe un site de pe care poti comanda si produse Avon, asa ca am impuscat doi iepuri. Aparatoarea vine maine. De abia astept. Nu de alta, dar daca tot gugontu meu nu doarme de multe ori decat cand il scot afara, pe frigul asta, macar sa fie si el mai ferit. Plus ca ii va fi mai cald asa, sub husa.

Oricum, pana in acest moment suntem gloriosi. Gugontu nu s-a imbolnavit de nimic. Sper sa contnuam tot asa. Desi cu alaptatul nu stiu cat o sa mai continui, in stilul in care mi se tot blocheaza sanul. Dar lasa ca e bun si lapticul de formula.

De abia astept sa nu mai pape decat legume la masa de ora 14. As putea lipsi mai mult de acasa🙂

Tot azi ma duc pana in Baneasa sa ii mai iau pijamalute. Nu prea mai are Gugontu meu deloc, sau prea putine. Sa vedem ce gasesc.


