BlogulluiAndrei



Dintisori

Lui Andrei i-au trecut pe la 4 luni colicii. Dupa care, dupa vreo saptamana, au inceput sa apara dintisorii. Asa ca da-i din nou cu urlete si agitatie. Ce-i drept, nu la fel de multe, doar cateva zile, dar….

Acum gugontu are doi dinti. Bine, nu foarte inalti, dar…sunt doi🙂 si ascutiti!

Si la cum se tot freaca prin gura si saliveaza si da sa muste tot, tind sa cred ca vom avea in curand inca doi.

Pentru dintisori nu prea ai ce sa faci. Gelurile de gingii nu prea au efect, plus ca am citit pe net ca sunt destul de contraindicate in afara.

Am mai auzit si de un fel de degetar pentru aceste dureri de dinti, dar nu am gasit inca in nici o farmacie. Clau, vreun sfat?

Paracetamolul si ibupofrenul au efect, dar…de cate ori sa ii dai copilului medicamente?

Jucariile de dentitie sunt f ok, numai ca la 4 luni de zile gugontu meu nu prea reusea sa le bage in gurita singur, erau destul de mari ptr gura lui. Plus ca nu le tinea inca destul de bine cu manutele.

Am inteles de la Raluca ca mai exista niste granule homeopate pe baza de musetel, sau chiar o solutie cu ele deja dizolvate Camilia de la Boiron. Iarasi….am citit pe net si despre contraindicatii, din cauza belladonnei care pentru unii copii poate fi fatala chiar si in cantitati mici.

Oricum, pentru mamicile care alapteaza, dupa ce apar dintii, faza mai tare este ca pot fi muscate. Mda, dureros suna, dureros este.

Oricum, la un mom dat stiu ca dadea gugontu sa ma muste de mana, si nu avea decat cate un milimetru fiecare dintisor, mama, cand i-a bagat in pielea mea nu mi-a mai ars de nimic.

Nu inteleg el cum de nu se raneste cand isi rontaie toata ziua manutele in gurita.


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * Tati says:

    Oau! 3 articole in 10 minute. Mami fulgeras!

    Publicate 7 years, 1 month ago


Comments are not allowed at this time.

