BlogulluiAndrei



Hello

Tati zice ca Gugontul e haplea si de viata. Pentru ca e atat de preocupat sa se uite si sa se joace incat nu se lasa sa adoarma, oricat de obosit ar fi.

Azi vroiam sa merg la Universitatii, sa cumpar niste legume de la targul ptr o viata sanatoasa. Si cascaval afumat. Dar, in schimb, am ajuns la Carrefour sa cumpar blender si in piata din Voluntari ca sa iau legume. Dap, il diversificam pe gugont. Incepem cu morcov. Fiert doua ore. O sa fie interesant de acum incolo cata apa o sa consum la mancarea lui. Dap, e vorba de apa plata. De ce? Pai, pentru ca noua ne vine apa dintr-un put din cartier, si e cu mult sub calitatea apei de la bloc, din Dr Taberei sau din orice alt loc din Bucuresti. Asadar…..

Vineri a avut Rux prima ei petrecere la gradinita si am uitat sa ii spunem ca ii tinem pumnii. Of, buburuza mica! Dar, oricum, camila, asteptam cu mare drag poze. Cat mai multe🙂

Am gasit o solutie pentru invelitul pe timpul noptii, am aflat ca exista si saci de dormit de vara, fara umplutura. O sa ii luam gugontului asa ceva. Numai ca nu stiu daca sa ii iau de 90 sau de 110 cm, la ritmul in care creste gugontu. Him….

Gugontule mama, daca/ cand o sa citesti tu ce scriu eu aici, sa stii ca mi-ai tras ieri o palma in ochi de am crezut pentru un moment ca nu o sa mai vad ca pana acum. Stiu ca nu esti tu de vina, ca nu realizezi inca care e treaba cu durerea, dar totusi…ai si tu grija, mai gugont!


