BlogulluiAndrei



Tot azi, tot eu

Ok, incet incet gugontu se transforma in plangacila. Nu se potoleste in nici un fel, nici in brate. Asta dupa ce a dormit doua ore si ceva de dimineata.

A, apropo de dimineata, tati, sa stii ca l-am gasit pe gugont cu paturica pe fata. Again. Si de data asta fara nici o sansa sa si-o poata da jos el singur, era oarecum infasurata in jurul capului. Asa ca…..tind sa cred ca nu il vom mai inveli. Il imbarcam mai grosut si asta basta! Cu sacul de dormit am incercat, ii era prea cald. Si da, paturica e de la Mothercare, cu gaurele in ea ca sa nu se poata sufoca, dar…

Pana acum o luna ii puneam sub cap un finet, pe post de pernuta/ loc de vomitat. Totul a fost ok pana l-am gasit si cu finetul ala pe fata. L-am eliminat. Se pare ca gugontu o sa doarma fara nimic in patut.

Tati, vestea buna e ca avem orezul cu ciuperci. Vestea proasta e ca e cam tasteless. Cred ca trebuia sa pun mai multe condimente, mai multe ciuperci si mai tarziu ciupercile. Anyway….data viitoare o sa stiu. Poate pun si masline.

On the other hand, e posibil sa scada euribor de la 1,021 la 0,541 intr-o singura zi? e vorba de euribor la 6 luni, dar vad ca toate de la 6 luni in sus au scazut abrupt. O fi vreo greseala? Sau s-a intamplat ceva si mie imi scapa? Ce-i drept, nu prea citesc stirile….macar sa si dureze cotatia asta.

Istoric Euribor


