BlogulluiAndrei



Un nou inceput

Este geniala melodia Pocket full of sunshine, a Natashei Bedingfield.

Ieri a fost prima zi de alergat. Da, am o banda de alergat acasa, dar recunosc ca in ultimul timp cam devenise umeras.

Insa, cum la bazin nu prea mai pot merge din cauza curentului care e acolo (Club Floreasca, super bazin, dar conditii foarte naspa) si din cauza ca am racit deja de doua ori pana acum, m-am decis sa repun in folosinta banda.

Zis si facut. Ieri am alergat cam 40 de minute si am mers cam 20. Dupa care ma miram ca nu ma doare nimic.

Azi sunt varza. VAR-ZA

Ma simt ca si cum ar fi dat peste mine un camion.

Dar nu ma dau batuta! In cateva minute ma urc din nou pe banda. Sa vedem. Mai am 3,5 kg de dat jos. S-au dus 16,5 pana acum. Si pe 8 noiembrie e botezul lui Eddie (noul verisor al lui Andrei), si intentionez sa ma imbrac in fusta/ rochie. Deci…la treaba!

Andrei e la plimbare cu dna Mariana, daca te intrebi, tati, ce fac cu copilul.


