BlogulluiAndrei



Ser fiziologic

Pentru ca am avut un copil racit cobza, si pentru ca am folosit tone de ser fiziologic, m-am gandit sa va impartasesc un secret:

Dar s-o luam cu inceputul. Exista doua tipuri de ambalaje de ser fiziologic: fiola de sticla, mult mai greu de folosit si mai riscant si fiola de plastic (sau monodoza, cum e cunoscuta de farmacisti). Ambele sunt la 5 ml, ambele sunt cu ser fiziologic.

Acum, noi am preferat cea de a doua varianta, mi se pare mult mai ok fara sticla prin preajma copilului. Asadar, monodozele astea te costa destul de mult, in functie de locatia de unde le cumperi. Daca le iei din farmacii, de la cine stie ce firme scumpe, pot ajunge la 0,7-1 ron bucata. Daca le iei din Cora/ Carrefour, iesiti mai ieftin, dar tot pe la un 0,4-0,5 ron, in functie de ce brand gasiti.

Ei bine, recent tati a facut o descoperire uimitoare: ser fiziologic la monodoza poate fi gasit si la Mega Image, la incredibilul pret de 14 ron cutia de 30 bucati. Deci, 0,46 ron pe monodoza. Stiu, se putea si mai bine (gasisem mai demult in Carrefour, parca, dar in ultima vreme ioc), dar, oricum, fata de 0,8 ron in farmacie, eu zic sa luati din Mega Image.

Sau, mai bine, sa nu aveti nevoie decat foarte rar de serul fiziologic.

N-am mai mentionat, mi se pare ca nu prea conteaza calitatea/ compozitia acestui ser, atata vreme cat e steril.

Recent, prin bunavointa lui Catalin, am aflat ca se gaseste ser fiziologic si la Auchan, la monodoze, cutia de 40 de bucati e in jur de 11-13 ron, so….foarte ok ca pret.


Trackbacks & Pingbacks

Comentarii

  1. * alina suditu says:

    Apropo de serul fiziologic si noi am folosit destul de mult pentru ca ne-am confruntat cu destui muci. dar doar muci. Si mie mi-a recomandat de la farmacie sa iau ser perfuzabil. E o punga sau o sticla de plastic etansa asa cum se pur perfuziile in spital. Noi utilizam o seringa sa intepam in capat si o lasam acolo inchisa ca sanu iasa serul. Si ramanea si inchisa etans. Si are peste 250 de ml, daca nu 500 si e maxim 5 lei. E mai practica. Cel putin pentru noi a fost! :)

    Posted 4 years, 4 months ago
    • foarte tare!
      nu stiam
      dar, nu dai mai mult pe seringi? a, sau nu, cred ca una e pe la 0,2 ron
      dap, de retinut, multam!

      Posted 4 years, 4 months ago
      • * alina suditu says:

        Nu dai mai mult pe seringi. Ca doar ii pui ser in nas. Adica o lasi acolo si eventual o clatesti inainte de folosire. Acul ramane infipt in punga si seringa atasata la ac. Oricum folosesti de mai multe ori pe zi timp de cateva zile. Nu e nevoie sa inlocuiesti seringa. Noi cel putin asa am procedat.

        Posted 4 years, 4 months ago


Comments are not allowed at this time.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

